MathildaJohansson -

precis kommit hem..

från mirran :)
Sov ganska länge idag och så, mådde inte jätte bra igår när jag skulle sova... Men mamma tyckte att det va bra för mej att komma ut lite så jag har varit hos lilla sötnosen :)
Vi va först vid hennes nya hus och åkte pulka o sen gick vi hem till henne och spelade wii, hon hade ett nytt spel som va skit kul där vi stog och dansade xd
Jag funderar på att gå och ta en riktigt go dusch, måla naglarna och lite sånt men jag vet inte om jag orkar xd

Ha det =)




Kommentar av: jag på bilden.....MIRANDA

ojojoj! den bilden e verkligen inte tillåten ;O de va ett tag sen kan man ju säga...... <3

2011-01-02 @ 22:43:23
URL: http://miraandaslifeinwords.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0