MathildaJohansson -

precis kommit hem.

Kom precis hem från träningen eller jag har inte tränat men jag tittade på och satt o pratade lite med Elin :) Har lyckats överanstränga en muskel i mitt smalben och det kan ta lång tid innan det blir bra igen :(

Skolan idag va faktist ganska bra tycker jag, Hela skolan va i idrottshallen på morgonen och kollade på 9:orna som hade luciatåget, sen satt vi och "fikade" och lekte typ en lek eller så innan vi gick ner och dansade xd Efter det hade jag matte och bild, inte dom roligaste ämnena att ha men jag vill ha bättre betyg i dom..
Ska snart börja plugga på spanskan för jag ska nog göra mitt prov på torsdag -.-'

Ha det =)









Kommentar av: fridaa

as härlig bild! :D<3

2010-12-13 @ 21:53:26
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0