MathildaJohansson -

Sjukt go dag!

Värsta goa dagen i skolan asså, EA på morgonen där jag typ inte gjorde något som vanligt. Sen va det Engelska där vi kollade på film, efter det va det SO och där fick vi med kolla på film, efter gick vi och åt lite sen va det Spanska där vi också fick kolla på en film xd Och på NO:n fick vi sluta ganska mycket tidigare för något så jag kom hem tidigare o så :)
Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik och bara har det gött, men snart ska jag tyvärr börja plugga på min spanska och så:(

Är hur trött som helst med så jag kommer säkert somna sen med, bråkade med mamma och pappa som fan igår och så.. Inte jätte skoj om man säger så, men jag fick min vilja igenom tillslut iaf..
orkar inte blogga mer nu xd

Ha det =)

HAHA hitta några bilder från Venezuela när vi va där, seriöst vad liten jag var xd






Kommentar av: hanna andreen lagerstål

ååååå va söööta! :D <33

2010-12-17 @ 21:18:20



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0