MathildaJohansson -

tjejer <3

Ni fattar inte hur mycket ni betyder för mej asså! Jag satt och kollade på bilder från lite cuper och jävlar vad glad jag blev när jag kollade på dom. Seriös är jag nu!
Det är minnen för livet och ni är några av dom bästa som finns, vi delar tårar och skratt.
Jag kom och tänka på det vi sa i början av året och nu jävlar ska vi kämpa och om det går åt helvete lägger vi det bakom oss. Ett lag som vi är inte alla som har.. Det kan inte gå en ända träning eller match där någon av oss börjar skratta, o alla är typ alltid glada. det är det som är det bästa lix, som cuperna vi spelat i år lix, vi kommer ihåg nästan alla matcher men vi kommer alltid minnas dom sakerna som vi gjorde vid sidan om! NI fattar vad jag menar.
Tygrikes, den fina dansen från mej, Emma och Signe, Alla störda bilder som vi tog. När vi satt o bastade och ett lag från Skåne kom och vi fattade inte vad dom sa när dom pratade med oss..
Potatis, va fan.. Vi hade sjukt sköj!
Partille, Vad ska jag säga? Alla killar som var med när vi värmde upp, när vi gick mitt i Göteborg och skrattade som idioter och fick alla blickar på oss, en av oss ramlade ju in i en hylla med väskor xd säger inte vem.. Allt skratt vid sidan om är ju det man kommer minnas, alla märken från att ha kastat sej efter bollen och sånt.
Älskar er <3

Tygrikes <3






Potatis <3







Och den bästa cupen av alla, som jag nog inte är ensam om att tycka..
Partille <3
















Kommentar av: emelievictoriia

riktigt fin text mathilda :D

fan att det inte blev någon match idag :( jag va riktigt taggad imorse!

i love u :) <3

2010-12-19 @ 17:44:26



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0