MathildaJohansson -

Hej alla :)

Idag så fick jag gå upp klockan 6 för att jag, Emma o Maria skulle till Nossebro :)
Skit segt men vi åkte vid 7 och kom fram någon gång där vi fick pengar av mamma sen gick vi runt där i några timmar :D
Jag köpte en Ed Hardy tröja och Ed Hardy keps :) Sen fick vi för oss att vi skulle köpa en heliumballong så det gjorde vi och sen gjorde vi sönder den när vi kom hem :D Så jävla kul xd

När vi hade varit hemma en stund så kom Anders, Anna, Tova, Noah, Alex, Issa och Martin :D
Så vi åkte ring, bada och fiska och lite sånt, riktigt kul faktist :) 

Ska snart smsa Maria så vi kan kolla på film :D

En liten gullig bild på Maria från idag :)


Ha det :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0