MathildaJohansson -

Hemma :)

Tjoo :D

Nu är jag hemma igen efter några dagar i Eksjö ;)
Har haft jätte kul vi har gjort allt möjligt, så nu känns det gött att komma hem igen :)
Jätte segt va det att åka tåg men jag läste Twilight en stund och så pratade jag lite med William med :D
Och så var vi såklat tvugna att byta tåg o så var det försenat så jag frös skit mycket xd

Men idag så var vi på BodaBorg innan vi åkte hem :D
Skit kul är det, alla borde testa det ;)
Man ska klara olika saker i oika rum och så :D
Denna veckan så har Jag, Emma och julia badat, varit inne i lilla stan, kollar på film, hoppat på höbalar och massa sånt ;D
Minne för livet är det :)

Ska äta nu, pöss o kram :)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0