MathildaJohansson -

Tja :D

Idag så har jag varit med Chani :D
Vi har typ bara tittat på tv för att det har regnat lite och så, men vi har också varit ute och tagit kort men Emmas kamera :)

Imon så drar jag till Eksjö med syrran och Julia i några dagar och det ska bli jätte roligt :D
Jag vet inte vad vi ska göra men vi har alltid kul så vi hittar nog på något xd 
Så jag kommer nog inte blogga så mycket men något kanske jag hinner ;)

Men det bästa är att jag har kännt en helt underbar vän i ett år nu!
Det känns som om vi har kännt varandra längre men så är det inte...
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag är så sjukt glad att vi är vänner, alla minnen vi har skaffat på bara ett år går inte att glömma :)
När vi träffades första gången och vi tältade uppe hos Ulla och kollade på Twilight mitt på natten och så dog datan xd Det va ju du som gjorde så att vi gillar Twilight nu :D
När vi var ute i snön på nyår och åkte pulka och många mer :D
Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dej Maria, men jag vet att vi alltid kommer vara vänner :') <3


MINNEN <3





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0