MathildaJohansson -

Välkommen till världen lilla Noah :) <3

Hej alla :D
För bara några timmar sedan så ringde mamma till mej.
Jag tänkte lix, varför ringer hon mej nu? vi pratade ju igår...
och så svarade jag.
och det första hon säger är att jag har blivigt faster igen :D
Så för bara några timmar så kom lilla Noah till världen :)
Så det ända jag vet nu är att jag är hur lycklig som helst :') <3

har ingen bild men han är sjukt sööt :)
ha det alla :) <3

Kommentar av: Isabelle <3

Väldigt fiin blogg gumman =D<3

Kolla gärna och komentera min :P<3

2010-07-23 @ 20:45:45
URL: http://bella-nikolina.devote.se



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0