MathildaJohansson -

älskar seriöst musik!

Sitter just nu och laddar ner massa musik till matchen på söndag, hoppas att ni gillar det tjejer för annars blir jag sur xd hehe :)
Är inne på facebook och chattar lite men mest fixar jag med musiken och så..
Måste bara säga att jag är helt såld när det gäller Akons och Michael Jacksons låt, så sjuk bra är den :D

Skolan idag som vanligt, det va lika segt som alltid när inte William är i skolan, Det är inte kul när inte han är i skolan har vi märkt... :(
Krya på dej brorsan :D <3
Vi fick nytt schema på sista lektionen och jag älskar fredagen, Vi börjar 10.30 och slutar 13.50 :D
Så jävla gött asså :D
Sen efter skolan så pratade jag med Isabelle en stund och sen träffade jag Arvid lite snabbt, har saknat honom jätte mycket :( <3

Sen blir det ingen träning för mej idag, är lite förkyld och jag vill inte att det ska bli värre till matcherna nu i helgen så jag är hemma istället :(
Match imon i Ingared i skolan för dom som vill kolla! :D
3 börjar den mot Tibro, är taggad redan nu :D




Bilden har ni sett tidigare men tjejerna är underbara! <3

Kommentar av: jasmin

sv; jaa det ska vi fan gör om det så ska ta 100år :D

2010-11-26 @ 19:21:15
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0