MathildaJohansson -

blir snart övertrött xd

Hej alla!

Nu ska jag komma igång o blogga igen :D
Denna veckan har gått fort som fan, jag har knappt koll på vilken dag det är längre xd
Just nu väntar jag på att William ska logga in på msn när han nu gör det, snart hoppas jag för mamma tjatar på mej att jag ska stänga av datan :S

Imon ska jag till Vänersborg och spela match, taggad är man ju såklart :D
Förut va det träning o så, tränade lite sen va jag tvungen att gå o sätta mej för jag blev jätte yr helt plötsligt :(
Inte alls kul!
Men sen gick det att träna lite mer så jag fick nöja mej med det...

Ha det =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0