MathildaJohansson -

förlåt för...

... att jag inte har bloggat, har inte hunnit :S
skola idag,  det va idrott på morgonen men jag orkade inte vara riktigt koncentrerad..
va för trött eller något.
sen va det mentorstid och EA, efter det gick vi och åt. och såklart när jag är som mest hungrig så är det jätte äcklig mat... aja.
så det blev lite pasta o sen gick jag o Jasse och köpte julmust innan vi skulle ha NO, skit gott a det xd
men riktigt seg NO va det men det gick, sen va det bild o så skulle vi rita en bild efter vi hade läst en dikt o när vi va klara så fick vi sluta :D

ska plugga nu -.-'
ha det =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0