MathildaJohansson -

hatar snö just nu!

Fy fan vad kallt det är säger jag bara!
Finns inget mer att säga om det.
Aja skola som vanligt.
Va jätte trött så jag hade svårt att hålla mej vaken men det gick tror jag iaf xd
Efter skolan så gick jag o emma och klippte oss, det blev inte jätte mycket skillnad men han klippte typ bara 3 cm eller så, sen tog vi tåget hem och fick gå 2 km när det typ va storm :( inte kul..
När vi kom hem åt jag jätte mycket och sen skulle jag plugga men jag somna i soffan för att jag va så trött xD

Ska titta på lite fotboll nu hade jag tänkt, så...
ha det bra =)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0