MathildaJohansson -

helt jävla slut!

hej alla!


Idag så är jag helt jävla slut, fast det är inte så konstigt xd
Mamma kom in till mej vid halv ett förut idag och sa till mej att jag skulle gå upp, men det ville inte jag men jag va tvungen :(
Riktigt taskigt tycker jag, jag va ju jätte trött :(
Sen åt jag frukost vid halv två och bara slappade, riktigt gött :)
Sen efter en stund kom några utav våra grannar ner till oss och sa hej o så, sen va dom hos oss tills bara för en liten stund sen xd

Imon är det skola igen, längtar tills jag får träffa alla igen! :D
Har verkligen saknat alla...
Riktigt go dag är det med imon, bara tre lektioner och en håltimma efter första lektionen:)
Sen efter skolan ska jag med emelie hem o sen ska vi till Borås och spela match med alla goa tjejor :D och så ska jag försöka hinna köpa dextrosol och någon go dricka till matchen så att jag inte mår dåligt efter :)


ha det =)

Kommentar av: chaniiii :)

ååååååååå jag får smaka på dextrosooool(stavning?) ! :D:D

imon SKA vi vinna asså!

puss älskarej <3

2010-11-07 @ 19:46:46
Kommentar av: frida

sv; tack hjärtat :D<3

2010-11-07 @ 21:19:43
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0