MathildaJohansson -

nu har jag...

tränat och jag är på mycket bättre humör :D
RIKTIGT skönt va det att komma ut på plan och släppa bara allt...

I skolan idag så va det matte första lektionen och det va ju lika segt som vanligt, sen va det en jävligt kall håltimma innan vi hade hemkunskap där det va julbord :) sen va det spanska och efter det slutade jag, helt okej dag ändå:)
efter skolan träffa jag Arvid lite snabbt innan jag drog hem och börja plugga till provet imon, som vanligt dog jag i soffan så det blev jätte stressigt när jag skulle ta på mej mina träningskläder xd
Sen träna jag i en och en halv timma o nu har jag precis ätit :)

Och så har jag varit ihop med Arvid nu i två månader :)
älskar dej <3

ha det =)


Två bilder från igår:) <3










Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0