MathildaJohansson -

pluggar...

Hej alla! :)

Sitter o pluggar just nu, har sjukt mycket spanska till imon så det va ju bara att se glad ut o gå in till rummet o börja plugga xd
Seriöst, det är ju det tråkigste som finns, jag fattar inte varför man äns ska göra det..
Aja, nu är det bara engelskan kvar :)

Förut idag va jag ju hos brorsan :)
Det är helt sjukt hur stor lilla Noah har blivigt, det är ju bara två veckor sen jag såg han lix ;O
Vi va där en stund o fikade lite, visade bilder från mexico o lite sånt :)
Man saknar verkligen sina brorsor när man inte träffar dom så ofta, inte alls kul :(
Men på fredag så ska vi passa Noah över natten o så, så då får jag ju träffa dom igen :)

Sen när vi kom hem så va det handboll på tv, och såklart så kolla jag på det :)
Fast jag har fortfarande ont i huvudet så jag somna dom sista minuterna :P

Måste fortsätta plugga nu innan mamma blir jätte sur på mej xD
Ha det =)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0