MathildaJohansson -

sjukt kuul dag! <3

Skulle ha spelat match idag men det blev inte så för att dom vågade inte köra till Ingared från Vänersborg :(
Så det blev till att åka till kyrkan på trökig gudstjänst istället xd

Sen när vi kom hem så bytte jag och Emma snabbt om och sen tog vi tåget in till Alingsås och träffa Frida! :D
haha så sjukt rolig dag asså, vi skulle ta lite kort men det blev jätte fail och sen halkade vi jätte mycket och ramlade xD
Så när vi kom hem till henne så va hon och jag ganska blöta om man säger så, men vi blev fort torra igen.. Och så gjorde vi lite PEPPARKAKOR och gjorde dom lite fina med massa glasyr :P jätte gott :D
haha fast vi råkade bränna några så dom blev helt svarta xD
Men detta måste vi göra om sötan :D

När vi kom hem så sa mamma till mej och Emma att börja plugga för båda har prov nästa vecka så det har jag gjort i nästan två timmar sen jag kom hem, riktigt stolt är jag nu :D
Men nu ska jag leta fram lite kläder till imon så att jag inte får panik när jag vaknar xD
Bilder från idag kommer upp imon om jag hinner:)


godnatt :) <3







Kommentar av: frida

haha galet kul, tagga gym på torsdag då, om inte ni har träning :D<3

2010-11-29 @ 07:38:02
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0