MathildaJohansson -

tibro är pantade!!! xd

Spela ju match förut idag, vann gjorde vi ju såklart :D 15-12 blev det och hela deras lag plus tränare va helt pantade xD
Dom blev sura så fort vi rörde dom, dom slog oss för ingenting xd deras tränare blev jätte sur så fort dom ramlade eller något och skrek o klagade på domaren som va jätte bra så Magnus sa till henne att hålla käft i halvlek när hon gick fram och klagade på domaren xD
Sen åkte jag helt plötsligt på en jävla bitchslap för ingenting så jag frågade henne VAD HON HÖLL PÅ MED och då blev hon jätte sur xD
Sen så kom inte en förbi mej, och då reagerade hon såhär.... AAAAAAAJ!!! VA FAN GÖR DU?!
o deras tränare bara, VAD FAN GÖR HON?!
o hon bara, HON RÖRDE MIN ARM!
o jag bara, MEN DETTA ÄR HANDBOLL LILLA GUMMAN INTE FJOLLBOLL!!
o tränaren bara, MEN VAFAN GÖR HON? MAN FÅR INTE GÖRA SÅ!
o Magnus bara, MEN VA TYST, HON GJORDE JU INGET!
o domaren bara, DOM HAR JU BOLLEN..
o jag bara, HON SPRANG JU FÖR FAN RAKT IN I MEJ OCH HON LYCKADES INTE KOMMA FÖRBI!
o tränaren bara, MEN MAN FÅR JU INTE GÖRA SÅ!!!!
o Magnus bara, MEN HÅLL TYST!
o jag bara, MEN JAG GJORDE JU FAN INGET! ÄR DU HELT JÄVLA PANTAD?
och då blev typ alla tysa xD 
Så när vi möter dom igen ska vi ta med systemen och filma hela skiten och sen titta på det och se hur pantade dom verkligen är :D

aja, när vi kom hem åt vi lite pizza och nu passar vi Alex och Issa som sitter och kollar på någon film, eller bara Alle för Issa hade visst somnat.. xD Mamma och pappa är i Göteborg och kollar på Martin så det är bara jag, Emma, Alex och Issa hemma :)
haha vi ska snart äta kladdkaka som jag o Alle gjorde för en liten stund sen xD

Match imon med, halv ett börjar den :D

godnatt säger jag nu om jag inte bloggar mer ikväll:) <3






Kommentar av: jasmin

vilka jävla idioter

hahah fjollboll xD

men dom värkade helt jävla pantade, och vafan gör det om man rör armen hur ska man annars kunna täcka och sånt om man inte får röra motståndarna :O

2010-11-27 @ 22:47:33
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0