MathildaJohansson -

träning om en stund och...

jag är inte alls taggad xd
Kom typ hem för en kvart sen så jag har precis ätit lite :)
Skolan va helt okej idag, lika trökiga lektioner men världens roligaste rast :D
Först hade vi lite snöbollskrig men då kom rektorn och skällde på oss så vi gick o tog en boll och spela rugby xd
haha jag o Joakim typ dog när William kom helt plötsligt flygandes och landa rakt på oss, så jag dog av skratt xD
Sen efter skolan så träffade jag min älskling som fyller år idag :)
Grattis till han :) <3

Ska gå och ta på mej mina träningskläder nu, så ha det =)

Bilden har ni sett tidigare, jag orkade inte leta efter någon annan xd
lat? ja, jag vet :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0