MathildaJohansson -

varm choklad <3

Har precis gjort lite varm choklad, så sjukt gott! :) <3
Ïdag så har det varit mycke roligre i skolan för nu är William tillbaka :D
Det va EA första lektionen där jag plugga lite engelska.. eller jag försökte men jag pratade mest, sen va det engelska prov som gick bra för en gångs skull :D

På rasten så skulle jag, Jasse, Pierre o William gå till BonBon tror jag iaf men då ramlade Pierre och William ner i buskarna och då va ju jag o Jasse tvugna att sparka snö på dom så det va ju bara att springa sen xD
Så båda vi två har blivigt nertryckta i snön idag, det är inte svårt att gissa vem som tryckte ner oss heller xd <3
Sen va det SO, spanska och NO, orkar inte berätta mer om skolan nu..

Imon är det NO prov så jag måste plugga lite men jag vlil inte :(
aja, bloggar nog lite sen om jag hinner och orkar :)

HA DET
 =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0