MathildaJohansson -

Cp match -.-'

Hej alla!
Jag har haft så mycket att göra denna veckan så jag har inte hunnit blogga så mycket :(


aja.
Idag så fick jag gå upp tidgt för att det va match i Lidköping xd
Jag va jätte trött men ändå ganska taggad för matchen, så det va ju bara att fixa mej, äta lite och sen skulle vi ju åka :)
Först åkte vi till Lerum för att hämta Maria för att hon ville följa med och kolla på den :)
På matchen så hade vi jätte dåliga domare, dom dömde jätte dåligt mot oss och bra till dom :S
Jag drog på mej två gula kort och en utvisning, och jag fick inte ett rött kort :O
Jag hade seriöst tagit kortet med nöje om dom visade ut mej xd
Lidköping som vi mötte spelade jätte fult, vi spelade inte jätte snällt vi heller men dom var tio gånger värre än vad vi va :@
alla som såg matchen eller spelade kan nog hålla med mej xd

Jag fick värsta udda spelaren mot mej som gjorde så att min axel hade kunnat hoppa ur led för att hon vred armen på mej och tryckte ner mej på golvet, man kan säga att det gjorde jätte ont :(
Seröst, jag låg ner på golvet och bara skrek för att det gjorde så ont :O
Sen när jag ligger där så är hon påväg att kasta bollen på mej, helt jävla cp va hon :S
Så nu har typ alla laget har blåmärken eller rivmärken från matchen :S
aja, jag ska sluta klaga på matchen nu :)

Sen resten av dan så har jag varit med Maria o så och nu sitter v och kollar på film :)
ska titta lite på filmen nu, ha det =)

 




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0