MathildaJohansson -

gött i mexico men jag saknar dej <3

När jag vaknade i morse så va det jätte dåligt väder :(
inte alls kul men vi drog och shoppade så det gjorde liksom inget :D
haha, pappa va typ på värsta bra humör så när jag ocj Emma frågade om vi fick något så sa han bara, aa visst ta det du om du vill ha det...
det va värsta länge sen han va så snäll :P
sen när vi kom tillbaka till hotellet så va det jätte varmt och soligt så vi gick och tog på oss badkläder, gick och åt lite och sen gick vi ner till stranden och la oss :D

jag känner att jag börjar längta hem lite,, saknar alla kompisar och speciellt Arvid :(
jag saknar dej så att det gör ont, fy fan vad jobbigt det va att lämna dej. så många tårar sen på kvällen...
jag längtar verkligen tills jag kommer hem så att jag kan träffa dej älskling!
älskar dej mest av allt. <3













Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0