MathildaJohansson -

Mexico! :D

Hej alla!
NU är jag i Mexico :D
det tog 15 eller 16 timmar att komma hit så det är riktigt gött att vara här!
Idag så har det varit vid 30 grader varmt och sol :D
Har typ bara legat vid stranden och solat o badat men också kollat runt en hel del, Hotellet vi bor på är sjukt najs, det är mycket finare när man ser det när man är där än på bild ;)

Haha det första jag gjorde när jag vaknade i morse va att gå in i en glasdörr xD
så sjukt smidigt :D
Värsta goa maten är det, och det finns en riktigt go glass med :D
Har lyckats bränna mej med, det gör jätte ont just nu :(
men det går nog över snart hoppas jag, imon så fyller pappa år så vi ska la göra något kul :)


Ha det =)













Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0