MathildaJohansson -

sjuk handboll xd

Hej alla!

Igår så spelade jag match mot Skövde, vi förlorade med två mål tror jag -.-'
Det va en ganska sjukt match kan man säga, vi spelade ganska fult mot varandra och man kan säga att jag har ganska ont idag xd
Det va värsta udda tjejen som slängde sej på mej för att jag slängde mej på bollen för att dom inte skulle ta den o man kan ju säga att jag inte blev jätte glad xD
och sen är dom så dumma så att dom sparkade mej i huvudet :S
Sen "råkade" jag tackla en med röven typ så hon fög iväg :D
haha då kunde jag inte låta bli att skratta lite :P
och massa andra saker :)
Sen på kvällen kunde jag bara ligga på mage annars gjorde det jätte ont xd

Idag så blev jag tvingad till kyrkan, inte alls kul xd
När jag kom hem så slappade jag en stund o sen åt lite, och så va jag duktig och städade mitt rum :)
Om en stund så ska jag ta tåget in till Alingsås o träffa Arvid :D
mysigt ska det bli :)

Ska fråga om jag kan få massage av mamma nu, har ont i ryggen från igår :P
Ha det =)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0