MathildaJohansson -

tjaa :D

Skola idag, fick tillbaka mitt prov, jag är inte alls nöjd med provet. jag borde kunna göra bättre ifrån mej, i alla fall i engelska xd
Sen va det prov i spanskan, det gick la ganska bra tror jag :)

efter skolan så träffade jag Arvid och så följde han med hem :)
har pluggat lite nu för att jag har prov imon, känner mej ändå ganska stolt för att jag inte kommer sitta uppe hela natten inatt :D

Ska fixa lite nu, har jätte mycket att göra för imon, ha det =)



En bild på mej o Mirran från i slutet av sommaren.










Kommentar av: Miranda

Men guuud!Den bilden va verkligen inte fin på mej :O

söt e du mathilda <3

2010-11-04 @ 14:02:36
URL: http://miraandaslifeinwords.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0