MathildaJohansson -

trött på familjen..

hej på er.
ska snart gå och äta lite tror jag, jag får se hur jag gör...
mamma, pappa o emma är skit sura på mej för inget :S
blir så sjukt trött på det, önskar att va hemma o inte i mexico. jag kan inte gå någon stans nu som jag brukar göra annars när dom är jobbiga. aja, jag ska inte säga något mer om det nu...

Idag så har jag varit tillsammans med arvid i en månad <3
så jag måste bara säga att jag älskar dej så sjukt mycket, du är en helt underbar person och den bästa som finns..
det finns ingen bättre än du <3


Kommentar av: Frida

grattis till er hjärtat :D<3

2010-10-29 @ 17:53:42
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0