MathildaJohansson -

Bästa lägret! <3

Hej alla!
jag har inte kunnat blogga för att datan har haft virus :S
Men nu kan jag ha den igen :)

Kom hem från världens bästa läger för några timmar sen, så jävla kul har det varit! :D

vi kom dit typ vid 18.30 på fredagen o så träffa vi våra ungdomsledare som hette Arvid, Andreas, Gillis, Frida o Josefine :) sen så fick vi en nyckel till en stuga vi skulle sova i, sen gick vi till våra stugor o så :)

Jag, Emma, Jasse, Nanja o Elvira fick sov i stuga 7 där dom sa att det spökade xD 
o man kan säga att vi blev rädda några gånger för att folk knackade på fönster o så XD 
jätte snällt :P
Sen på kvällen lekte vi massa lekar o så :D skit kul va det! :D

Vi va tvugna o lägga oss vid tolv o när Arvid, Andreas o Gillis kom in o kolla vad vi gjorde elle något så dom något om någon spökhistoria men dom ville inte berätta o då sa jag, om man säger a så får man säga b.
o det ångrade jag sen som fan xD

På lördagen så fick vi gå upp 8 för att vi skulle äta halv 9, jätte segt xd
Vi fixa oss o gick upp o åt :)
sen va det någon sak som jag inte kommer ihåg vad det heter xd
men då sjung vi o lite sånt, lite senare på dan så lekte vi mer lekar o sen va vi inne i ett rum o lyssnade på lite olika saker :) o då somnade jag nästan xd
sen fick vi en liten rast, o sen gjorde vi ett armband :)
Sen när det va slut hade vi typ tysta timmen men det gick inte så bra för mej att va tyst :P
på kvällen åt vi tacos o sen glass med maränger, skit gött :)
jag prata som fan som vanligt o sen fick jag värsta skrattanfallet o då fick jag ont i magen för att jag skratta så mycket xD
sen lekte vi mer lekar o så :)
sen så satt vi o pratade hur länge som helst i våra stugor, så jag har sovit i 4 timmar :P

Idag så va vi tvugna att städa o så :(
vi ville inte åka hem men vi va ju tvugna xd
sen vi lekte en till lek innan alla kom o hämtade oss o så :)
o nu har jag varit hemma i  några timmar :)


det går inte att ladda upp bilder på bloggen igen :(
aja.

ha det =)

Kommentar av: Frida

sv; älskar dig med :)<3

2010-09-28 @ 18:38:25
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0