MathildaJohansson -

har klippt mej :)

Efter skolan idag så gick jag o Emma o klippte oss, det blev grymt tycker jag :)
fast nu ser det jätte konstigt ut xd

Sen när vi skulle ta tåget hem så hade det varit någon idiot som hade hoppat framför ett tåg i lerum så det gick inga tåg så vi fick ta bussen hem..
sen när vi kom hem åt jag lite snabbt o sen så följde jag med till Floda o kollade på fotboll :)

Så jag har precis kommit hem nu, hann kolla lite på idol o så och nu har jag precis ätit, ska titta på tv nu ;)

Ni får inte se någon bild hur håret blev, det är värsta lockigt nu :S
Ha det =)


Kommentar av: jenny

jag vet vad som hände, det e seriöst riktigt hemskt.

2010-09-21 @ 21:48:13
URL: http://jennyywissen.blogspot.com



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0