MathildaJohansson -

hejhej

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar,
vet inte varför men jag har typ inte hunnit har haft för mycke att göra :(


aja.
Igår så åkte jag o Emma till Emelie, när vi va hos henne gjorde vi lite tacos sen satte vi oss o kolla på Eclipse, Fullt hus 2, World trade center o så kolla vi ju såklart på Zlatan mellan någon av filmerna :)
Skit kul va det, vi la oss vid 1 tror jag o när jag sluta prata så somna jag direkt xd

Sen när vi kom hem idag så kollade jag på TV pucken med pappa,
det fanns typ inga snygga killar alls :O
hehe :P
Sen duscha jag i ungefär 30 minuter,
på tisdag ska jag o Emelie till Allum o Emma följer nog också med tror jag :P
vi ska kolla på lite saker o så måste jag lämna in min mobil på lagning :S
det va något fel på den när jag fick den o nu orkar jag inte med att den laggar.. 
har inget mer att skriva nu tror jag..

Ha det=)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0