MathildaJohansson -

lyckat xd

I natt så sov ju jag o Emma själva för att mamma o pappa va borta...
Jag vaknade 05.50 utav att mobilen ringde som vanligt men vi ville sova lite till så vi tryckte snooz och båda somnade om i mitt rum xd
Sen vaknade jag efter 10 minuter igen o sa till Emma att stänga av den för att vi va tvugna att gå upp, men båda somnade igen -.-' 
och sen vaknade jag utav att det ringde på telefonen så jag sa till Emma att gå upp o svara så det gjorde hon, o jag låg kvar i sängen...
Sen när jag kollade på mobilen va klockan halv 8 fast jag fattade inte det först xd
jag tänkte lix, men hallå, så jävla trött kan jag inte va xd
så jag la ner den igen o sen tog jag upp den o kolla va klockan va, o den va ju halv 8 så jag skrek,
Helvete Emma klockan är halv 8 o bara flög upp ur sängen o drog på mej snabbt kläder xd
jag har nog aldrig kommit upp så fort, jag brukar vakna först när jag ska till skolan men jag brukar inte vara uppe först, men nu flög jag bara upp  ;O
sen hade jag somnat med blött hår på kvällen så jag hade värsta lockarna i håret så när jag borstade det så såg jag ut som värsta pudeln så jag drog upp det snabbt i en toffs, sprang o borsta tänderna, la ner allt smink o drog till stationen xd

Sen när vi kom till skolan va jag jätte hungrig så vi gick till matsalen o fick lite o äta där, fast det hjälpte inte :(
Sen gjorde vi tårta i våra grupper så det blev typ min frukost xd
rätt gott faktist :)

Just nu så passar vi Alex o Issa, har träning ikväll men jag är så sjukt trött så att jag inte orkar träna :(
får se hur jag gör med det ...
kanske tränar jag ändå xd
aja, imon så ska jag på bröllop, igen xd
så imon går typ all tid till att fixa sej :)

har inget mer att skriva nu, ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0