MathildaJohansson -

sjukt dåligt!

Kan börja med att berätta att min mobil hade kommit till Partille idag, så efter skolan åkte jag o mamma till Allum  hämtade den..
o sen när vi kom hem så testa vi den o då är den ju fan inte lagad :S
så jag blev skit sur för nu måste vi lämna in den igen, men jag ska kräva en ny från dom vad dom än säger!

aja,
Idag så har hela klassen o många mer varit på Mjörnvallen o så, blev rätt nöjd på 60m för då sprang jag på 8.12 även om jag har ont i knäna :)
orkar inte berätta hur det gick på allt annat, är verkligen inte nöjd ;)
va lite lagom flummig känner jag, haha o jag är fan bäst på att springa 60m med Jasse på ryggen XD
jag kunde inte springa rakt fram om man säger så xD

ska titta på handboll nu :)
ha det =)







Kommentar av: jasmin

haha omg det var bäst när du bara akta här kommer kungen :)<3

2010-09-23 @ 18:45:40
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0