MathildaJohansson -

Då är man tejpad igen...

Då är man tejpad igen fast denna gången har jag skadat min axel. Lite sådär smart innan en cup tycker jag! xd
Men dagen har varit bra och så, provet va faktiskt lätt men jag bilr inte förvånad om jag har failat ändå, men men ...
Efter idrotten så gick jag, Sofia och Jasse och köpte glass som va sjukt god! det blev hallon och jordgubbssorbet, favo glass är det. Sen va det konfa och vi fortsatte med våran redovisning, haha har skrattat så jävla mycket asså. Dålig humor! Men en del saker va faktiskt lite skoj (a) träning efter konfan och imon är det cup. 
Det kan hända att jag inte bloggar imon men det är för att det är cup som en del kan förstå, men kolla bloggen ändå :)

Bild från förra årets cup... <3
 

Kommentar av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Hej :). Japp jag gick på GA under min högstadietid ;) Kram.

2011-04-14 @ 21:14:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0