MathildaJohansson -

Du betyder mer än vad du tror <3

Detta är till dej Chanique.
Asså jag vet inte vad jag ska börja...

Vi träffades genom skolan när du började på Ingared, och vi blev snabbt bra vänner som nu helt plötsligt har så sjukt många minnen tillsammans. Det går inte att räkna upp allt som vi har gjort, så många minnen är det vi har!
Och du ska veta en sak. O det är att i helgen när du kom fram och bara kramade mej, och jag bara började gråta som fan. Det va för att jag älskar dej så sjukt mycket för du är en av mina bästa vänner. Men du är oxå en vän som jag inte vill förlora utan alltid vill veta att du finns hos mej! du betyder sjukt mycket, mycket mer än vad du tror! och om jag ska vara helt ärlig så trodde jag aldrig att jag skulle bli så rörd som jag blev när jag kramen av dej som jag alltid annars brukar få. <3


Kommentar av: chani <3

mathilda, jag finns alltid hos dig!

jag saknar dig otroligt & jag är älskar dig otroligt!

de ska du veta. <3

2011-04-20 @ 00:09:49



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0