MathildaJohansson -

Duuum axel! :(

Skulle träna idag men det gick inte för att jag har så sjukt ont i min axel. Kan aldrig bli fri från skador känns det som :(
Men Emma B va inte med heller så jag satt o tjöta med henne så det gjorde typ ändå inget tycker jag, men imon så drar dom till Norge utan mej och syrran för vi ska på bröllop och då fick vi inte följa med. Det suger!
Vill vara med på båda sakerna men ändå, det är ju sista cupen utanför Sverige och vi har aldrig åkt med på det...

Med det har la varit bra med segt i skolan som vanigt, konfa va det efter som också va okej tycker jag, men nu måste jag göra klart min spanska sak ;)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0