MathildaJohansson -

Go dag! :D

Kom hem från Frida för en liten stund sen. Vi har haft det riktigt skoj och mysigt :D
Vi började med att cykla och sola en stund fast hon skjutsade mej, hahaha.
Men det va riktigt gött, och som alla vet så har det varit riktigt varmt idag med så vi köpte varsin glass och cola innan vi cyklade vidare mot stan. Men vi har varit lite över allt om man säger så och bara pratat hela tiden känns det som xd men men, vi förstår varandra sjukt bra så det är alltid gött att prata med henne tycker jag. Men vi har också varit i Storken fast inte alls länge, hahah vi provade en klänning som va jätte lång så man såg ju inte fötterna på oss typ och allt såg helt cp ut! :D och så har vi ju såklart varit hemma hos henne lite fast inte så länge för att jag skulle med tåget som såklart var försenat...

Men imon så ska vi upp tidigt tror jag för att vi skulle in till Göteborg och senare på kvällen så ska jag dra ut några tänder! :(
Haha ni kanske får se bild på hur drogad jag kommer se ut men jag är inte säker (a)



Kommentar av: frida

tack för en härlig dag gumman! älskar dig! :D<3

2011-04-19 @ 21:18:31
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0