MathildaJohansson -

Jag är en duktig tjej som...

Jag är en duktig tjej som har dragit ut TRE tänder för bara två timmar sen typ :D
Men men, idag så åkte jag, Emma och mamma till Göteborg eller vi åkte till Frölunda. Så vi har shoppat lite och så o jag hittade lite saker som vanligt och nu kommer dom på bild :) Köpte lite underkläder med men det orkar jag inte ta kort på...







Är brunare än på bilderna ;)








Så ska jag och Emma se ut på konfan, nu vet alla det :)

Kommentar av: signe

ni är så jävla söta vaaa :D <3

2011-04-20 @ 22:38:07
URL: http://onlyonee.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0