MathildaJohansson -

Kom hem från Jasse för en stund sen :)

Kom hem från Jasse för en stund sen nu, vi åkte hem till henne och gjorde massa bullar som några i klassen ska sälja denna veckan. Duktiga är vi och dom blev sjukt goda med :D

Idag så orkade jag inte riktigt gå upp i tid så jag hann inte riktigt med att fixa mej, sen när jag skulle cykla så regnade det såklart så jag blev jätte blöt och sminket var förstört efter några minuter... Attans asså!
Men då så ringde jag Mirran och gick upp till henne, bra att vara vän med den goa tjejen asså (a)
Sen va det som vanligt i skolan, händer typ inget men imon så ska jag ha prov så nu får jag ta och plugga...








Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0