MathildaJohansson -

maaaaat <3

Sitter och äter o så har jag precis kommit hem :)
Dagen började med att jag och pappa åkte till doktorn med mej, hon som kollade på foten skickade oss till röntgen som sen pappas kompis som är ortoped ska kolla på röntgenbilderna och bestämma vad vi ska göra. Detta tog typ lite mer än en timma vilket jag är glad över för jag hatar sjukhus men sen luktade kläderna så som det luktar där -.-'
När vi var klara så skickade pappa ett sms till mamma där det stod "mathilda åker in på operation nu men jag hinner till den första pasienten" haha det tog typ två minuter innan hon ringde och jag o pappa började skratta skit mycket :D

Sen satt jag i skolan i någon timma innan vi började o prata med Måns, första lektionen va NO sen va det musik och svenska så det har varit riktigt gött idag. Sen så har Disa börjat i klassen,, skojigt skojigt :)
När skolan slutade så gick jag och mötte Emma o Signe. Vi gick och köpte lite godis o sen kom Mirran och då ringde mamma och sa att vi skulle köpa någon juice till mormor så det fick gå och göra innan vi tog tåget hem... Nu ska jag ta och byta om för jag ska spela match med 94orna i Borås senare idag :)
ha det bra (a)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0