MathildaJohansson -

mer plugg sen träning...

Hej alla!

Idag så gick jag upp klockan 6, det tar lite mer än en timma att fixa mej så det blir tidigt. Vid ungefär kvart över 7 så körde pappa mej och Emma till tåget. Började fem över 8 med matte, var faktiskt jätte duktig och jobbde en stud. DUKTIG TJEJ HÄR (a)
En seg håltimma sen efter och då gick jag, Joakim, Jonas o Pierre och köpte lite fika. Eller Joakim köpte till oss xd men det va riktigt snällt tycker jag:D Hemkunskap va det sen och då satt jag och Amanda o planerade mat för nästa vecka för att vi ska göra två maträtter från Dalsland, haha vet inte hur det kommer gå. När vi var klara så gjorde vi något konstigt bröd men det var skit gott! Spanska var det sen och vi slutade halv 2. En grym och go dag var det idag asså.
Men nu så ska jag ta och plugga mer, har prov på onsdag i so. Hatar det :( och så har jag läxa i spanska också...
Träning klockan 6 till 8 sen, hoppas att jag pallar.






Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0