MathildaJohansson -

Min dag idag :)

Idag så somnade jag igen efter att jag hade bloggat, fast i soffan.
Men sen så gick jag ut och la mej i solen ganska länge så jag har nog fått lite färg idag. Men vid 1 så cyklade jag, Emma och Felicia till Mirran och Viktoria. Jag, Emma och Mirran tog våra cyklar och drog o köpte lite go glass som va riktigt gött (a) Efter det så drog vi till en brygga och solade lite till innan vi cyklade hem till Mirran igen och satte oss o spelade lite kort med Felicia och Viktoria :)
Orkar inte berätta allt allt så det blev bara lite kort ;)


Kommentar av: emelievictoriia

jaa :( <3

2011-04-19 @ 10:14:37
URL: http://emelievictoriia.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0