MathildaJohansson -

Nu är jag hemma! :D

Det har varit en riktigt grym helg asså! Sista lägret innan jag ska konfimeras så det är inte långt kvar nu, tre veckor tror jag bara att det är men jag är inte säker (a)

På fredagen så kom vi dit klockan 6, först vi fick våra stugor och sen gjorde vi lite lekar och åt om jag kommer ihåg rätt :) På kvällen/natten så satt jag, Jasse och Elvira och pratade till ungefär tre och det blev lite för mycket tillslut när vi blev hur övertrötta som helst så då somnade vi. 

På lördagen så gick vi upp vid 8 och sen halv 9 så var det frukost. Efter frukosten så drog vi igång med lite lektioner för att vi måste göra klart våran redovisning. Vid förmidagen så tog vi en paous och fikade o spelade fotboll och lite sånt den så fortsatte vi och gjorde massa masker till oss o så åt vi efter ett tag med. Senare på kvällen så va det först lekar och sen blev det tacos och glass. Hahah jag har nog aldrig skrattat så mycket som igår, skarattade verkligen åt allt xd
Vid tolv så gick alla till deras stugor och sen kom våra ledare och sjung för oss, gulligt xd
När dom hade gått ut så drog jag, Jasse och Elvira på oss våra skor och både sprang o kröp till Emma och Signe för att sela poker senare. Hahah men så simidiga som vi är så kom dom på oss men dom gjorde inget så vi gick in till emma o dom ändå xd

Måste bara berätta att på en av lekarna så skulle man slå en tärning och sen leta efter en lapp med en siffran på och springa tillbaka och göra ett uppdrag. Och så fick jag, Jasse och Måns ett uppdrag där det stod att vi skulle göra ett bus med våra ledare. Och sen när det var mörkt så spang jag och Jasse ner till Andreas, Eriks och Joars stuga för att deras fönster var öppet. Så Jasse lyfter in mej genom fönstret fast sen så ramlade jag ner på golvet men aja, så jag gick och öppnade dörren till henne och så går vi fram till deras sängar o tar alla deras saker och bara kastar ut genom fönstret.. Hahah fan vad sura dom var när dom kom till oss sen på kvällen xd hahah hon och jag är helt klart bäst :D

Nu på morgonen när vi vaknade så va det bara att gå upp och äta snabbt o sen gå ner och packa. Sen vid 10 så var det slut, attans asså..
Men nu så har jag sprecis spelat match med 94orna och vi vann med :D
Bloggar nog ikväll för nu vill jag sola (a)



Kommentar av: signe

älskar dig :D:D <3

2011-04-10 @ 15:28:38
URL: http://onlyonee.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0