MathildaJohansson -

NY DESIGN!

Nu så har jag fixat ny design till bloggen, blev faktiskt ganska nöjd för att det var jag som gjorde den HELT SJÄLV.
Det har ju alltid varit Emma som har gjort mina o jag har legat och tittat på film eller något :D

Men just nu så är min kusin Peter här med hans familj, dom fick ett till barn för typ 10 dagar sen eller något.
O han är så sjukt gullig tycker jag! (a) men vi har ätit lite gött precis och nu sitter jag, Emma och Olivia (Peters andra bran) inne i mitt rum och Olivia sitter och sjunger o berättar om Eric Saade för oss! haha gullig tjej ;)
Men men, jag bloggar nog mer sen med det är inte säkert :)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0