MathildaJohansson -

plugg...

Idag gick jag upp klockan 7, fy fan asså!
Fixade mej sen så drog vi iväg mot Skövde, matchen gick inte bra och jag kommer inte ihåg vad de blev...
När jag kom hem så fixade jag mej igen och sen körde pappa mej till Alingsås för att jag skulle träffa Arivd för att vi skulle gå på handboll :) Vi hade riktigt skoj och det va bra att Sävehof vann även om inte så många tycker det. (a) jag kom hem åt lite och så ringde jag Linnea och satt o tjöta lite med henne, saknar dej jätte mycket! <3
Nä nu ska jag plugga, har faktiskt lovat mamma det.




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0