MathildaJohansson -

Potatiscupen...

Detta året kommer jag alltid komma ihåg. Vi har gjort en så sjukt bra cup asså.
Kanske är det bara för att detta är det sista året eller så hade vi bara större vilja, jag vet inte... Men skit samma!
Vi tog oss vidare till A-slutspel som nog ingen trodde att vi skulle göra xd men sen så åkte vi ut med ETT mål!
Lite surt men det är inget vi kan göra något år för vi kunde lite gärna vunnit med ett mål...
Men dom som vann över oss åkte ut sen ändå så mohahahah :D

Men denna cupen har varit grym och jag kom faktiskt på och tänka på en sak just nu, och det är att...
JAG INTE HAR HITTAT NÅGON KILLE SOM JAG HAR BÖRJAT PRATA MED PÅ DENNA CUPEN FÖR DET LYCKAS JAG ALLTID MED ANNARS! :P HAHAH, JAG HAR VARIT DUKTIG DENNA GÅNGEN (a)

Men det ända jag ville säga är att detta har varit grymt och att vad som än händer så kommer jag alltid vara en HEMSJÖARE <3
 
06/07


09/10


10


10/11


10/11


11


11




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0