MathildaJohansson -

Regn...

Pallar inte mer regn, igår va det ju sol och riktigt gött ute. Attans asså xd

Men idag så har jag spelat fotboll för det mesta, fan va kul det va! vill verkligen börja spela igen :D Sen så va det någon föreställning som vi kollade på som va riktigt bra, hahahha på tåget hem så satt en full gubbe och pratade med mej och några till. Fy fan vad jag skrattade xD Nu är jag hemma och är hur jävla blöt som helst så jag ska ta och byta om :)


Blött och lockigt hår har jag med men det syns bara att det är blött på bilden ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0