MathildaJohansson -

Sliten...

Något som jag har märkt ett tag nu är att jag är väldigt sliten efter detta underbara året i handbollen, bara en eller två cuper kvar för mej sen är det slut tror jag. Man blir lite ledsen när man tänker på det :( Men men...
Träningen var riktigt slapp och go idag, precis vad jag behövde. Nä men det va riktigt chill i alla fall.

Imon så är det uttagning i fotboll på Alströmer för mej, vet inte om det blir till att stå i mål eller spela ute men det blir något av det :)
Ska fixa lite nu och sen sova för jag är jätte trött.
Godnatt :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0