MathildaJohansson -

Sool ute igen (Y)

Hej på er :)
Kom inte ihåg att blogga på kvällen igår med jag hade lite andra saker för mej. Vi va uppe hos grannarna och åt mat o lite sånt, men jag, Emma, Maria och Felicia gick upp och dansade på Felicias dansmatta ganska länge, jag va fan bäst asså xd
Sen så ringde Arvid så jag satt o tjötade lite med han en stund och kollade på elden nedanför Felicias hus innan vi gick ner till stugan igen nere vid sjön. Där kollade vi färdigt på Step Up 3 och Sen kollade vi på Älska mej. Och det är verkligen en film som ALLA borde se.
Maria började gråta som fan och typ nästan skrek så hon fick alla till att gråta typ xd

Sen nu idag så har vi typ bara legat och solat och nu ska jag gå ut igen :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0