MathildaJohansson -

Vill ha looov!

Sitter här hemma nu och äter lite o pratar med mamma, riktigt gött :)
Skolan idag har varit bra, idrotten va skit kul idag tycker jag. Vi körde någon konstig frisbee sak som va riktigt kul fast August råkade knuffa in mej i väggen med ena knät först så det är lite svullet men det får la gå...
Sen va det mentorstid där vi inte gjorde något så vi fick sluta och sen började vi med NO fem i halv ett tror jag :)
Efter NO:n så va det SO men där satte vi bara ut lite hav o öar och sånt sen fick vi sluta.

Men nu så ska jag ta och plugga för det är prov imon, vill verkligen ha looov nu!
Men men... Ha det (a)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0