MathildaJohansson -

Hemma efter...

Hemma efter en riktigt mysig dag i Alingsås! Jag och Emma åkte in förut till Alingsås vid ett tror jag, vi började med att kolla efter handbollsskor som vi ska antagligen köpa imon, för då skulle dom få in nya storlekar. Efter en stund gick vi till Frida för hon undra om vi ville ta en fika på stan, o det är ju såklart att vi ville det!
När vi hade hämtat henne gick vi först till min och Emmas tandläkare för att bestämma tandsmycke, så det ska vi få om några veckor :D hihih! Vi satt där en stund sen gick vi till Sallys och fikade lite. Tog en cola o en cupcake, riktigt gott va det! ;) När vi hade fikat klart så gick vi i lite affärer och hade skoj, köpte nya mjukskläder för jag är så trött på mina andra, fast jag hade svårt att bestämma mig men ändå (a)

Nu ska jag städa mitt rum, hehe
Men tack för en go dag tjejor! :D

Inga bra bilder, men jag orkade ine fixa...




Avslutar med en liten bild på mig och Fridaaaa! (a)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0