MathildaJohansson -

HOME!

Hej på er, nu är jag hemma från lägret! Kan börja med att säga att det va riktigt skoj ;) Nu kan jag berätta "lite" om dagarna.

Fredag.
Som ni vet så åkte jag med Signe hem till henne sen bar det av mot Skene. När vi kom dit så lämnade vi våra saker i vårat rum, tog på oss våra träningskläder och tränade i två timmar tror jag? Aja, när vi va klara så tog vi en dusch och sen åt lita mat, fixade våra saker och sen chillade o hade det skoj :)
Lördag.
Va fick gå upp vid 7 för att det va träning 8, efter träningen så tog vi det ganska lungt för att lite senare va det skojmatcher. Vid 11 hade vi ett litet möte sen så åt vi lite lunch :) Efter det va det då match och när vi hade duschat och kom in till våra rum så hade herrarna gjort så att all luft i våra madrasser hade åkt ut så då gav vi såklart igen! Sen så va det ett litet möte och då fick vi veta att vi skulle gå och bowla :D Så vid halv 8 så drog alla iväg och bowlade i en timma! :D Skit skoj va det fast jag va helt sämst! men men... När vi kom tillbaka till skolan så hade herrarna varit inne i vårat rum igen och gjort samma sak xd så då gick vi upp och kletade tandkräm på dörrarna och lite sånt :D hehehehe!
Söndag.
Idag så tror jag att vi gick upp halv 8, tränade halv 9 eller något sen duschade vi, åt och packade. Sen åkte vi hem! Så nu sitter jag här hemma och har ont i hela kroppen. Fast det är ändå ganska gött! Imon är det skola så jag bloggar när jag kan! :D




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0