MathildaJohansson -

Är 2011 snart slut?

Är 2011 snart slut? Fan vad snabbt detta året har gått asså! men man har hunnit med många saker!
I alla fall, så orkade jag inte blogga så mycket igår men jag, Emma och Maria började med att fixa efterrätten som vi ska ha senare ikväll! Det blir en specill glass i citroner med hallon och choklad! Ni får se bild senare för dom står i frysen nu. ;) Efter det så fixade vi oss och bara låg o chilla, sen vid 6 så kom Joakim och då låg vi och kollade på film. Sen vid 11 typ så gick vi till tåget och sen hem igen! När vi kom hem så "hjälpte" vi Emma med att ta fram kläder till ikvällen, efter det så la vi oss i sängen! Det va min dag igår det! :)

Nu har jag typ precis målat mina naglar, men ska i alla fall börja att städa mitt rum för det ser inte så fint ut just nu! ;) Så jag uppdaterar såklart senare! Men n kan ni få se lite bilder från året! :)


Spanien

Midsommar

Sommar

KonfaLäger

---

HandbollsCup

Aa, det va några bilder det! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0